Enèsima aventura bloguera

He donat per acabat, si més no ara per ara, el meu pas per blogger. Mai fins ara no havia disposat d’un bloc amb el meu nom i per algun motiu que em resulta inexplicable, ara em ve de gust fer-ho. I ho faig, també per diversos motius, canviant de plataforma.

 Miraré si sóc capaç de conjuntar en un sol instrument els diferents sons que normalment toco: el que penso, el que escric, el que dic, que no sempre són les mateixes coses…

Em dono, doncs, la benvinguda a mi mateix, i a tothom que, desprevingut o no, passi per aquí.

Imatge
Deixa un comentari

Filed under General

Deixa un comentari

