“Els imperis implícits”, el meu nou llibre

  Acabo de veure la llarga temporada que fa que no publico cap entrada en aquest bloc. I no és que m’hagi prodigat gaire en els altres que “mantinc”, per dir-ho d’alguna manera.
La veritat és que aquest 2013 ha estat un any emocionalment i professionalment complicat per a mi. la impossibilitat ètica de seguir en càrrecs de direcció o gestió en l’àmbit sanitari m’ha portat a recuperar la meva vida professional com a metge, ara en l’àmbits de la geriatria i dels malalts crònics. Certament, molt més gratificant que haver de compartir decisions que comporten el progressiu desmantellament del sistema de salut del nostre país.
En paral·lel, i no us sabria justificar per què, la meva activitat, diguem-ne cultural o literària ha sofert una davallada més que considerable. Tant, que m’ha costat gairebé un any revisar i acabar de posar “en òrbita” un recull de poemes que tenia ja preparat.
Els imperis implícits” pren el seu nom d’un fragment d’un paràgraf del Llibre del desassossec de Pessoa. I molts dels poemes en ell inclosos parteixen de fragments, idees escapçades, reflexions de Pessoa en el Llibre.
Les dificultats per publicar per una via “convencional”, la mandra de presentar-lo a premis que segurament no guanyaria, i finalment una sobtada pressa per veure’l publicat, m’han dut a accelerar el procès. Bubok és una bona plataforma per a veure en paper, però també en e-book, el resultat dels nostres neguits poètics. Us l’ofereixo a l’enllaç
El preu del format e-book és d’1 €, amb el qual únicament pretenc recuperar una part de les despeses de gestió de l’edició amb l’esmentada plataforma. El preu del llibre imprés són 10 € (i inclou l’enviament gratuït d’un e-book del llibre).
Només espero que aquesta empenta sobtada que m’ha fet acabar de publicar el llibre sigui l’inici d’una nova fase de productivitat…
1 comentari

Filed under General

One response to ““Els imperis implícits”, el meu nou llibre

Deixa un comentari

