Un microrelat

No només de poesia viu el poeta. De vegades he intentat fer alguna cosa de narrativa. De fet actualment tinc una novel·la escrita -que no sé si mai veurà la llum- i una altra a mig escriure… Però dins de la narrativa, suposo que també influenciat per la necessitat de concisió a què m’obliga la poesia, em trobo relativament còmode -és un dir, esclar!- en l’àmbit del relat curt i el microrelat. A aquests estils està dedicat un blog que vaig obrir fa temps i que tinc força abandonat. Us copio aquí un microrelat, que és el que més m’agrada del que tinc escrit i us deixo l’enllaç del blog.

*******************************************************************************************

Un home a la seva vida

La mateixa nit que es van conèixer, ella li va dir que no volia enganyar-lo. Que hi havia un home a la seva vida. Tot i així va accedir a pujar al seu pis. Quan es va despullar, ell va entendre, de sobte, la literalitat de les seves paraules.

Blog: L’udol desesperat del licantrop
Adreça del blog: http://www.udoldelicantrop.blogspot.com.es/

Deixa un comentari

Filed under blocs antics, General

Deixa un comentari

