Campanya pel PREMI D’HONOR DE LES LLETRES CATALANES A OLGA XIRINACS

Des de fa uns dies, s’ha engegat una campanya a la xarxa per tal de reivindicar que l’escriptora Olga Xirinacs rebi el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes. Des del meu modest petit món poètic estic mirant de col·laborar en aquesta campanya. He penjat un parell de poemes a Obstinacions i m’he proposat ajudar la Júlia Costa, inductora del tema en tot el que estigui al meu abast.

No m’estendré en les moltes virtuts de l’Olga com a escriptora, no tinc massa capacitat hagiogràfica. Em limito aquí a ampliar en la mesura en què pugui l’extensió i difusió de la campanya, deixant per a qui passi per aquí l’enllaç a la pàgina de facebook de la mateixa.

http://www.facebook.com/groups/751745364932382

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under General

Deixa un comentari

