Un poema de “swing”, el poemari pòstum de Francesc Garriga Barata

Inicialment, l’entrada que enllaço d’Obstinacions havia d’anar en aquest bloc, però al final n’he fet aquí un “reblog”. Serveixi, en tot cas, d’homenatge a Francesc Garriga Barata

obstinacions

Sóc, com tants d’altres, dels que va arribar tard (i ara tot és massa tard) a la poesia de Francesc Garriga. El primer llibre que en vaig llegir va ser l’any 2003, Temps en blanc, publicat per Proa el mateix any. Sé que el vaig comprar el mateix any perquè he heretat del meu avi el costum de marcar la data en què em compro els llibres en la primera pàgina. Com si fos un ex-libris. No ho vaig fer, en canvi, amb La nit dels peixos, llibre del 2005 però que crec recordar que vaig comprar cap al 2008 o 2009. Del 2009 és precisament l’entrada en què vaig penjar per primera vegada un poema seu, de Temps en blanc, a Obstinacions . Posteriorment, vaig fer-ho amb un de La nit dels peixos, i més endavant vaig transcriure’n un extret d’un recull de poemes d’amor i desig…

View original post 201 more words

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under General

Deixa un comentari

